Care este comanda minima?

Nu există comandă minimă. Suma totală se refera întotdeauna la valoarea totală a produselor din cos („Total”), iar la aceasta se adaugă taxa de transport.

În cât timp ajunge comanda?

În general, exceptând perioadele foarte aglomerate, dacă comanda se înregistrează de luni până vineri până la ora 14, este procesată în acceași zi și ajunge la destinație în următoarele 1-2 zile, inclusiv sâmbăta pentru localitățile în care curierii fac livrări și în weekend.
Dacă comanda se înregistrează după ora 14 de luni până vineri, este procesată în prima zi lucrătoare și ajunge la destinație în urmatoarele două zile lucrătoare.
Dacă comanda se înregistrează în weekend, este procesată luni, și ajunge la destinație marți-miercuri, în zilele lucrătoare.

Pot ridica produsul personal?

Da, poți ridica produsul personal de la sediul nostru din Otopeni, Jud. Ilfov, str. Lacul Ursului nr. 10.
Poți achita la sediul nostru prin card bancar la POS sau cash.

Pot modifica o comandă deja facută?

În cazul în care doriți să modificați o comandă deja efectuată, este necesară o solicitare scrisă, pe adresa noastra de mail contact@te-personalizam.ro cu detaliile pe care le-ați primit la confirmarea comenzii și modificările dvs.

Solicitarea trebuie trimisă in cel mai scurt timp, deoarece în cazul în care produsele personalizabile au fost deja terminate, se va factura și costul pentru refacerea lor.

Cum pot anula o comanda confirmată?

Puteți anula o comandă deja făcută doar dacă nu a fost procesată.

Este necesar să trimiteți o solicitare pe adresa de mail contact@te-personalizam.ro, împreună cu detaliile comenzii pe care doriti să o anulați, specificând nume produs, nr. de comandă și data în care aceasta a fost facută.

Pot comanda și altfel decat online?

Comenzile se primesc și direct pe mail. Trebuie doar să alegi de pe site produsul dorit, cantitatea și să ne trimiti un email pe contact@te-personalizam.ro, iar noi vom confirma primirea comenzii tale în cel mai scurt timp.

Cum pot returna un produs?

Te rugăm să ne contactezi prin email la contact@te-personalizam.ro
Produsele personalizate nu se pot returna decât dacă prezintă un defect de fabricație.
În cazul în care returul este acceptat, clientul trebuie să returneze produsul la adresa noastra din Otopeni, Jud Ilfov, Str. Lacul Ursului nr 10, cheltuielile de transport fiind suportate de Te Personalizăm.
În maxim 2 săptămâni de la primirea coletului returnat, Te Personalizăm va returna contravaloarea produsului direct în contul bancar al clientului.

Comanda a ajuns însă conține produse deteriorate. Cum se poate rezolva?

Ne pare nespus de rău că ai întâmpinat astfel de probleme.
Trimite-ne toate detaliile pe contact@te-personalizam.ro și vom încerca să găsim o soluție.

Nu doresc să îmi creez cont. Pot face o comandă și fără cont?

Da, se pot face comenzi și fără cont.
Completează toate datele necesare în formularul de comandă iar comanda va fi preluată cu succes.
Totuși, îți recomandăm creearea unui cont pentru a ușura procesul de comandă pe viitor.

Mini Cart 0

Your cart is empty.